top of page

Všeobecné obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou zpracovány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) se vztahují na všechny smlouvy o prodeji na internetovém obchodě www.psychoterapieporadna.cz (dále jen „eshop“).

2. Prodávajícím je Mgr. Yvonne Holčáková
IČ: 02053560
Sídlo: Chudčická 1045/23, 641 00 Brno
(dále jen „prodávající“)

3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele, který uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost, nebo podnikatele, který při sjednávání kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na eshopu.

4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

5. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

6. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

 

II. Informace o zboží a cenách

1. Informace o zboží včetně cen zboží jsou uvedeny v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny za jednotku včetně daně z přidané hodnoty a souvisejících nákladů na dopravu a případné vracení zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v eshopu. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

2. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.

 

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Nabídky obsažené v eshopu jsou nezávazné.

2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

a) Prostřednictvím svého zákaznického účtu.

b) Vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje vložené do objednávky. Údaje v odeslané objednávce jsou považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

4. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující zadal při vyplnění objednávky.

5. Kupní smlouva je uzavřena až po potvrzení objednávky prodávajícím nebo po předání zboží přepravci k doručení zboží kupujícímu.

6. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku, která se považuje za nový návrh smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

7. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit, dokud není kupujícímu doručeno potvrzení oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může objednávku zrušit telefonicky nebo e-mailem.

8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny v eshopu nebo v průběhu objednání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na e-mailovou adresu pozměněnou nabídku, která se považuje za nový návrh kupní smlouvy, která je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

IV. Zákaznický účet

1. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, které kupujícímu přidělí prodávající. Kupující je povinen zachovat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do zákaznického účtu.

2. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám. Prodávající nenese zodpovědnost za případné zneužití účtu třetími stranami.

3. Prodávající může zrušit zákaznický účet v případě, že kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

4. Při registraci do zákaznického účtu je kupující povinen uvádět všechny údaje správné a pravdivé. Všechny údaje uvedené v zákaznickém účtu je kupující povinen při změně aktualizovat. Údaje uvedené v zákaznickém účtu jsou prodávajícím považovány za správné.

V. Platební podmínky a dodání zboží

1. Cenu zboží a případné další náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy je kupující povinen uhradit jedním z následujících způsobů:

a) bezhotovostně převodem na bankovní účet č. 2200465055/2010 (FIO banka)

b) bezhotovostně platební kartou

2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále výslovně uvedeno jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 2 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických služeb. Platby kartou se uskutečňují prostřednictvím systému Stripe. Informace o kartě se nedostanou k obchodníkovi. Poskytovatel služeb Stripe Elements je instituce pod dohledem Irské banky a číslo jeho licence je IR-EN-I-1064/2013.

5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

8. Volba způsobu dodání zboží se provádí během objednávky a může být dodáno:

a) na adresu určenou kupujícím v objednávce

b) prostřednictvím výdejního místa zásilek GLS ParcelShop, PPL ParcelShop, Alzabox, DPD box, Zásilkovny Z-Box apod., kterou kupující určil při zadání objednávky

c) osobním odběrem v provozovně prodávajícího

9. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

10. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího nebo je přiložen k dodávanému zboží.

11. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 

VI. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů:

a) ode dne převzetí zboží,

b) ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,

c) ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

2. Kupující nemůže od kupní smlouvy odstoupit jestliže:

a) je předmětem dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

b) je předmětem dodávky zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

c) je předmětem dodávky zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

3. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

4. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.

5. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

6. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal.

7. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než bude zboží vráceno prodávajícímu.

8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

 

VII. Práva z vadného plnění

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) Má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) Se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

c) Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy.

d) Je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

a) výměnu za nové zboží,

b) opravu zboží,

c) přiměřenou slevu z kupní ceny,

d) odstoupit od smlouvy.

4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,

a) pokud má zboží podstatnou vadu,

b) pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,

c) při větším počtu vad zboží.

5. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

6. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

7. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

9. Volba způsobu uplatnění reklamace připadá kupujícímu.

10. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

VIII. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

IX. Závěrečná ustanovení

1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky.

2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

6. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem: 1. 1. 2025

Prohlášení o zpracování osobních údajů

 

dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů

Mgr. Yvonne Holčáková, sídlo: Chudčická 1045/23, 641 00 Brno, IČ: 02053560 (dále jen Yvonne Holčáková), zpracovává jako, správce osobní údaje fyzických osob, při poskytování svých služeb, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen GDPR), účinnou od 25. 5. 2018 a platnou legislativou ČR. Níže proto uvádíme zásady a právní důvody zpracování osobních údajů. K jakým účelům a jak dlouho Yvonne Holčáková tyto osobní údaje zpracovává, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží.

1. Rozsah zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je subjekt osobních údajů (zákazníci fyzické osoby, vlastní zaměstnanci, zástupci zákazníků, pokud je zákazníkem právnická osoba) Yvonne Holčáková poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu s Yvonne Holčáková , nebo které Yvonne Holčáková shromáždila jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.

2. Zdroje osobních údajů

  • přímo od fyzické osoby v rámci uzavření smlouvy, objednávky a poptávky na služby, jednání apod.

  • od právnické osoby v souvislosti s uzavřením smluvního vztahu nebo

  • ze zákonné povinnosti

3. Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování

  • adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci fyzické osoby (např. jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého bydliště)

  • údaje umožňující kontakt s fyzickou osobou (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace)

  • zákonem požadované osobní údaje

  • ekonomické údaje (např. bankovní spojení – číslo účtu)

  • další údaje nezbytné pro plnění smlouvy

4. Účel zpracování osobních údajů
Osobní údaje fyzických osob Yvonne Holčáková zpracovává z následujících důvodů:

  • Plnění smlouvy (objednávky), kterou klient s Yvonne Holčáková uzavřel, především z důvodu poskytování objednaných služeb.

  • Zákonná povinnost (např. zákon o účetnictví, zákon o dani z přidané hodnoty, zákon o archivnictví a spisové službě, zákon o ochraně utajovaných informací).

  • Oprávněný zájem správce (vymáhání neuhrazených pohledávek, zajištění důkazů pro případ nutnosti obhajoby práv Yvonne Holčáková).

  • Přímý marketing (zasílání informací o službách Yvonne Holčáková) vůči zákazníkům.

S ohledem na tyto účely Yvonne Holčáková zpracovává pouze osobní údaje, které jsou uvedeny ve smlouvě (objednávce) nebo které získá od fyzické osoby v průběhu plnění smlouvy, objednávky (viz předchozí bod 3. Kategorie osobních údajů). Zpracování osobních údajů fyzické osoby pro účely plnění smlouvy je nezbytným požadavkem pro samotné uzavření smlouvy a poskytnutí plnění ze strany Yvonne Holčáková.

5. Potřebuje Yvonne Holčáková ke zpracování osobních údajů souhlas fyzické osoby?
Yvonne Holčáková zpracovává osobní údaje dle předchozího bodu 4. písm. a) až d) pouze v režimech, k nimž souhlas fyzické osoby nepotřebuje.

6. Jak dlouho Yvonne Holčáková osobní údaje zpracovává?
Osobní údaje fyzických osob Yvonne Holčáková zpracovává po dobu trvání smluvního vztahu. Po ukončení smlouvy Yvonne Holčáková uchovává osobní údaje dál, pokud má takovou povinnost z nějakého právního předpisu. V současné době to může být až 10 let od ukončení smluvního vztahu. Dalším důvodem uchovávání osobních údajů může být právní nárok Yvonne Holčáková z důvodu evidence a vymáhání neuhrazené částky za poskytnuté služby.

7. Způsob zpracování osobních údajů
Yvonne Holčáková zpracovává osobní údaje ručně, žádná fyzická osoba není předmětem rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by mělo pro fyzickou osobu jakékoli právní účinky nebo by se jí mohlo obdobným způsobem dotýkat. Yvonne Holčáková v současné době nezpracovává záznamy z cookies z internetových stránek Yvonne Holčáková.

8. Kategorie příjemců osobních údajů
Yvonne Holčáková při plnění svých závazků a povinností ze smluv využívá i služby jiných dodavatelů. Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané Yvonne Holčáková, mají postavení tzv. zpracovatelů osobních údajů. Zpracovatel v takovém případě zpracovává osobní údaje dle pokynů Yvonne Holčáková a nesmí je využít jinak. Yvonne Holčáková může mít také zákonnou povinnost v určitých případech poskytovat osobní údaje státním orgánům. Yvonne Holčáková nepředává osobní údaje mimo území EU.

9. Práva fyzických osob – subjektů osobních údajů
Každý subjekt osobních údajů má právo na informace o zpracování osobních údajů. Yvonne Holčáková tyto informace shrnula do tohoto „Prohlášení“. Pokud v tomto „Prohlášení“ nenaleznete, co jste hledali, kontaktujte naši společnost: info@psychoterapieporadna.cz nebo na adrese sídla, tedy Chudčická 1045/23, 641 00 Brno.
Dle nařízení GDPR má subjekt údajů od 25. 5. 2018 v případě, že bude pro Yvonne Holčáková identifikovatelnou fyzickou osobou a prokáže svoji totožnost, následující práva:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu či výmaz – subjekt osobních údajů má právo na informaci o účelu zpracování, jeho rozsahu či době uchování, zároveň má právo na to, aby byly zpracovány pouze přesné osobní údaje, které odpovídají skutečnosti – s tímto zároveň souvisí právo na případnou opravu nepřesných osobních údajů, pokud již pominul účel či zákonný důvod, na základě kterého byly osobní údaje zpracovány, má právo na jejich výmaz

  • právo vznést námitku – námitku má možnost subjekt vznést kdykoliv, když se domnívá, že zpracování probíhá v rozporu s právními předpisy, Yvonne Holčáková, v případě oprávněnosti námitky, má povinnost zpracování osobních údajů ukončit

  • právo na přenositelnost údajů – pokud Yvonne Holčáková subjekt požádá, aby jeho osobní údaje předala jinému správci, udělá tak v rozsahu, v jakém o to subjekt požádá

  • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů – kdykoli může subjekt podat podnět či stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů: uoou.cz

  • právo na omezení zpracování – v případě, že jsou zpracovávané údaje subjektu nepřesné, omezí Yvonne Holčáková jejich zpracování po dobu nutnou k jejich opravě či doplnění, zpracování Yvonne Holčáková omezí také po dobu, po kterou prověřuje, že vznesená námitka je legitimní

  • právo na oznámení o porušení zabezpečení osobních údajů – toto právo spočívá v povinnosti Yvonne Holčáková oznámit subjektu v souladu s právními předpisy případy, kdy dojde k porušení zabezpečení osobních údajů subjektu, z nějž vyplyne vysoké riziko pro práva a svobody dotčené fyzické osoby

bottom of page